Dlaczego warto dokonać rezerwacji bezpośrednio w hotelu?


 Kiedy zabieramy się za planowanie wyczekiwanego urlopu zaczynamy od przejrzenia interesujących nas ofert. Odwiedzamy strony internetowe interesujących nas hoteli nad morzem, planujemy wędrówki górskie, sprawdzamy najlepsze oferty resortów z All inclusive za granicą. Chcemy, aby nasze wakacje były udane i niezapomniane. Idealnym rozwiązaniem, by uniknąć rozczarowania będzie bezpośredni kontakt z obsługą wybranego przez nas obiektu, która w sposób rzetelny wysłucha, doradzi i zaproponuje idealne rozwiązanie.

Informacje, które możemy uzyskać w internecie to często zbiór zagmatwanych słów, podkoloryzowanych zdjęć i skomplikowanych treści przez, które bardzo łatwo stracić głowę. W rozmowie, na przykład z recepcjonistą mamy możliwość wypytać o wszystkie interesujące nas szczegóły. Doświadczony pracownik z pewnością wyłapie wszystkie nasze sugestie i zaproponuje idealna ofertę. Ponadto dowiemy się o istotnych sprawach takich jak, co zawiera cena, a co jest dodatkowo płatne. Wybierając bezpośredni kontakt z hotelem mamy  możliwość spersonalizowania swoich potrzeb i oczekiwań tj. np. czy jest możliwe wypożyczenie łóżeczka dla dziecka, roweru czy leżaka, czy w obiekcie znajduje się Aquapark.

Rezerwacje dokonywane przez pośredników bardzo często pozbawione są dodatkowych atrakcyjnych usług. Dokonując rezerwacji bezpośrednio w interesującym nas obiekcie dowiadujemy się o możliwościach wyboru pobytu z pakietami  w atrakcyjnych cenach, na przykład ‘wakacje rodzinne nad morzem”. Jeśli nasza rozmowa z konsultantem przebiegnie pomyślnie często możemy liczyć na niewielki rabat ze strony hotelu.

Czy podczas dokonywania rezerwacji przez pośredników popełniłeś błąd, który ciężko było odkręcić? Strona internetowa zawieszała się, a na to wszystko usłyszałeś „…ale takiej rezerwacji Pan dokonał. Przykro nam, nic nie możemy z tym zrobić.” i tylko bezpośredni kontakt z obsługą obiektu pozwolił na skorygowanie, ewentualne poprawienie zaistniałych błędów? Warto unikać przysłowiowego kupowania kota w worku, wklejone zdjęcia, nic nie mówiące opisy, tylko uśmiechnięty, rzetelny, cierpliwy recepcjonista odpowie na wszystkie nurtujące cię pytania. Warto rozmawiać, bo podczas takiej dyskusji uzyskasz istotne dla ciebie informacje, od widoku jaki będziesz podziwiał przez okno, po wyposażenie pokoju.

Atutem bezpośredniego kontaktu z obsługą hotelową jest ich szczegółowa znajomość obiektu od „kuchni”. Tylko pracownik biorący czynny udział w życiu resortu jest w stanie przedstawić wszystkie jego istotne walory i opisać je w zachęcający sposób. Recepcjonista podczas rozmowy bierze pod uwagę aspekt finansowy, jest to przecież bardzo ważny czynnik wpływający na nasze decyzje. Biorąc pod uwagę wszystkie plusy dokonywania bezpośredniej rezerwacji w wybranym obiekcie zachęcamy do korzystania z tej opcji.